Τετάρτη 14 Μαΐου 2008

Καταστροφή= lack of inspiration


...δεν πτοούμεθα όμως. Θα βάλω απλά διαφημίσεις και θα κάνω το επεισόδιο 20λεπτο...



Μία τα εκάστοτε σήριαλ που το προβάλλουν, μία ο Μήτσος, ο Τάκης και η Γωγώ που γνωρίζουν το ένα γκομενάκι μετά το άλλο, μία που δεν έχω τι να κάνω στη ζωή μου- το να ομορφαίνω τον κόσμο είναι και passe και cliche- είπα κι εγώ να φτιάξω facebook.

Άνοιξαν οι πύλες τις κολάσεως και κάηκα ανευ προηγουμένου.

Ολημερίς κι ολονυχτίς παρέα με το Σαμουράι όλο facebook και msn. Δεν πάει άλλο. Όχι τίποτα άλλο, αλλά υποφέρω και από writer's block τώρα ΚΑΙ στο blog. Μάλλον καλό είναι αυτό για σένα αναγνώστη μου. Σε κάνει immune σε reader's blog-lame joke για να φτιάξουμε λίγο πάγο.

Φτου! Γαμώτο. Ω, έμπνευση γύρνα πίσω, σου πήρα cookies κι αν δεν έρθεις θα τα φάω μόνη μου. Και μετά ποιος θα με πάρει κι εμένα,την κακομοίρα; (σσ:που προφανώς από την ώρα της ανάρτησης διαπίστωσες κακομοίρη reader πως κι ο ύπνος με παράτησε. "We 're on a break!", έτσι ισχυρίζεται.)

Τώρα θα μου πεις- ω, αναγνώστα πάντα- ποιος χέστηκε που έχω βουτήξει μέχρι το cerebral cortex στα νδι-βο-νδι και τις αηδίες και βαριέμαι να σου γράψω-αλλά προφανώς σΕ γράφω- ,ενώ κόοοσμος και κοσμάκης σφάζεται βλ. θιβέτ, πνίγεται βλ. πάλαι ποτέ θύματα Κατρίνας, νυν θύματα απανταχού Κατερίνας -βυζαρούς-, ανεμίζεται (?) βλ. μαύροι, μαύρη, μαύρη η ζωή μου, μαύροι στην Μυαναμάρ.

Θα το καταλάβω αν με φτύσεις κατάμουτρα και δεν με ξαναδιαβάσεις ΑΛΛΑ σε προειδοποιώ!

1. Ακολουθούν θέματα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον όπως τα gadgetακια του διαόλου-ναι θα πω κι άλλα για fb,μην απογοητεύεστε,το mammamia!, το shop&trade fashion show και όλα τα γκομενάκια και φυσικά μια ουγγιά από latin ρυθμούς γιατί η γράφουσα είναι και ολίγον από μπαρουτογκόμενα.

2. Ξέρω το ip σου and I' ll hunt you down BIATCH-πάντα με αγάπη, φροντίδα και προδέρμ.

Και τώρα δι' ευχών και φεύγουμε my lovely frisky penguins...

Δεν υπάρχουν σχόλια: